lördag 8 augusti 2009

Å iväj!

Ja, nu bär det strax av. Har redan suttit på resväskorna med hatten, kappan och de fotriktiga skorna på mig en lång stund. Jag är redo för utlandet.

Har lätt ångest för hur jag skall kunna blogga utan Internetuppkoppling men jag får väl försöka träna upp min telepatiska förmåga. Bara gnällspikar ser motgångar, jag tror jag kommer att klara det alldeles utmärkt. Kommer texten utan å, ä och ö så beror det på att jag tänker från ett annat land. Men ö bör de förresten ha i Turkiet, det är ju den vokalen du brukar använda mest när de hittar på namn, har jag för mig.

Nåväl, vi får se. När jag kommer hem får ni en lång historia om en kollega i min bransch och hans eftermiddag i familjens hägn. Hinner inte nu, tyvärr.

Kram på er! Ready for take-off!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar