söndag 14 mars 2010

Ruccola x 2

Idag har jag veckohandlat. Jag hade 39 produkter på inköpslistan. Ruccola stod med två gånger, på olika ställen på listan. Det skrattade jag åt.

Gissa vilken av de 39 produkterna på inköpslistan som inte kom med hem?

Gissa vilken av de 39 produkterna som jag dessutom hade tänkt använda till middagen ikväll när jag dessutom har gäster och förväntas glänsa i köket?

Gissa vad jag sa när jag upptäckte detta. Men skriv det inte i kommentarsfältet, man skall ha ett vårdat språk på den här bloggen.

Fast så där jättepretentiöst är det inte med middagen ikväll. För något år sedan gick jag och väninnorna på salsa på söndagarna. Sen hade vi aftersalsa i flera timmar. Sedan åkte vi hem och gick och lade oss. Man blir väldigt trött av after salsa.

Aftersalsa är ungefär som afterski fast utan pjäxor och glühwein. Vi körde vanligt rödtjut och en massa mat istället. Det gör vi för övrigt fortfarande. Fast salsan har vi glömt.

Och strax är det dags, då börjar vi! Sweet home Alabama! Layla, you've got me on my knees, Layla! And who the f*** is Alice?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar