lördag 9 juli 2011

Semesterblues

Ser till min glädje att soldansandet igår fick önskat resultat. Varmt och soligt idag, precis som det skall vara när jag börjar min semester.

Ikväll skall jag pröva om få-10-par-skor-gratis-bara-så-där-dansen funkar lika bra. Jag hoppas det. Är alltid väldigt optimistisk.

Idag börjar som sagt min semester och nu kommer det att råda två veckor av total frihet, anarki, doing the wild thing och allmän ostrukturering. Jag skall packa ned och packa upp, fara hit och dit, fladdra omkring i tillvaron och göra precis vad som faller mig in.

Ja, mellan mina måltidsåtagande, diskmaskins-in-och-ur-plockande och tvättande, alltså. Och efter att jag har målat lite på huset, fräschat till trädgården, städat garaget och slängt grejer på tippen.

Tiden däremellan är bara min! Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar