fredag 1 juli 2011

2 kommentarer:

  1. Understundom sker ordlös, momentan bildblogg här; https://picasaweb.google.com/valinsky/USA11#
    Väl hemma lär såväl bilder bytas ut såsom text tillkomma.

    Väl bekomme


    // Janne

    SvaraRadera
  2. Du har ett vackert bildspråk. Inte min styrka, men jag kan uppskatta det jag ser även om jag inte har fallenhet och tålamod att åstadkomma något liknande själv. Orden är mina.

    Jag skulle tittat på USA-bilderna men det blev djupdykning på kattbilderna istället. Bosse ser ut att väga ungefär en tiondel av min salige Knut, men han har väl åren på sig att växa. Kärleksfulla foton.

    Kan jag på något sätt komma överens med någon katt om att det inte plockas in döda, halvdöda eller levande exemplar av åkersork, mus, ekorre eller fågel, så skulle jag kunna tänka mig att adoptera igen. Det haltar i förhandlingarna, dock.

    Mimmi

    SvaraRadera